EmTone

EmTone: Selülit Savaşlarında Son Nokta

Tabii ki selülit probleminde bir değişiklik söz konusu değil, ama bu sevimsiz problemle savaşta yeni ve etkili bir teknoloji var. Karşınızda FDA onaylı Emtone teknolojisi.

Selülit; vücudumuz için yüzleşmek zorunda kaldığımız, vücudumuzla barışık olmak arasında ciddi bir engel yaratan ezeli düşmanımız… Maalesef kadınların %90’ı selülit sorunundan muzdarip. Diyet yapmak, kilo vermek, hatta egzersiz rutini bile bu problemi çözmek için yeterli olmuyor. Çekici vaatlerle piyasaya çıkan cihazları deneyenler bile selülit problemi karşısında karışışında tatmin edici sonuçlar

Sorunun Perde Arkası

Emtone, sadece portakal kabuğu görünümüne değil, selülit probleminin semptomlarına değil kaynağına etki eden yeni nesil bir teknoloji. Problemin nedenine müdahale ettiği için de belirgin, çabuk ve uzun süreli sonuçlar sağlar. İster zayıf ister kilo fazlası olsun hemen her kadının ortak sorunu olan selülitin beş nedeni olduğunu biliyor muydunuz?

Ciltteki kolajen ve elastin üretiminin azalmasıyla ortaya çıkan elastikiyet kaybı, dolaşım problemi, vücudun su tutması, yağ odacıklarının genişlemesi ve metabolik atıkların birikmesidir. Ödem ve metabolik atıkların artması, yağ odacıklarının genişlemesiyle yağ odacıkları giderek bağ dokusu arasında sıkışır ve sıkılığını kaybetmiş cilt yüzeyine baskı yaparak portakal kabuğu görünümü oluşmasına neden olur.

Etki Mekanizması

EmTone’un selülitle savaşta etkili ve başarılı sonuçlar sağladığı FDA tarafından da onaylanmıştır. Cihaz iki farklı teknolojiyi bir arada ve eş zamanlı olarak kullanarak etki eder. Cilt gençleştirmede en çok kullanılan teknolojilerden biri olan radyo frekansı enerjisi, cilt ısısını 42 – 44 derecelere kadar çıkararak formunu kaybetmiş kolajen liflerini gerginleştiren ve yeni kolajen liflerinin üretimini tetikleyen bir sürecin başlamasını sağlar. Bu süreç işlem yapılan bölgedeki cildin kalitesini ve elastikiyetini artırır, cilt sıkılaşır.

Tedavide kullanılan diğer teknoloji ise akustik ses dalgalarıdır. Cilt altına iletilen akustik ses dalgalarının yarattığı mekanik etki kan dolaşımını iyileştirir, portakal kabuğu görünümüne katkıda bulunan ödemin ve metabolik atıkların vücuttan atılmasını sağlar.

Emtone sistemiyle ilgili merak ettikleriniz için okumaya devam edin…

Emtone nedir?

Emtone hem termal hem de akustik dalgalarla yaratılan mekanik enerjiyi bir arada kullanan ilk ve tek selülit tedavisidir. Bu iki enerji ile selülite neden olan, selülit problemine katkıda bulunan tüm problemlere aynı anda etki ederek portakal kabuğu görünümünün azalmasında %93’lere varan etkili sonuçlar sağlar.

Emtone güvenli bir tedavi mi?

Emtone’un güvenli ve etkili bir tedavi olduğu FDA tarafından onaylanmıştır.

Emtone vücudun hangi bölgelerine uygulanabilir?

Emtone teknolojisi kalçalar, üst bacaklar, kollar ve karın bölgesine yani selülit probleminin görüldüğü her yere uygulanabilir.

Emtone tedavisi için uygun bir aday mıyım?

Selülit probleminden şikayetçi olan hemen herkes Emtone tedavisinden faydalanabilir. Hamileler, emzirme dönemindeki kadınlar, uygulama yapılacak bölgede platin implant bulunanlar, kanser tedavisi görenler Emtone tedavisinden yaralanamaz.

Emtone başka bölgesel tedavilerle kombine olarak kullanılabilir mi?

Emtone kas kütlesini artıran ve yağ dokusun azaltan EmSculpt tedavisiyle kombine olarak kullanılabilir. Yağ hücrelerini dondurarak etki eden ve yağ dokusunun azalmasını sağlayan CoolSculpting ve Emtone da kombine olarak uygulanabilen tedavilerdir.

Emtone işlemi kaç dakika sürüyor ve nasıl bir tedavi olacak?

Süre işlem yapılacak bölgeye göre değişiklik gösterse de tedavi ortalama 20 dakika sürüyor. Pek çok kişi tedavinin mekanik titreşimlerle desteklenen rahatlatıcı bir sıcak taş masajını andırdığını söylüyor. Emtone genel olarak işlem sırasında rahatça uzanıp, gevşeyebileceğiniz bir tedavidir.

İşlemden sonra iyileşme sürecine ihtiyaç var mı? Gündelik hayatıma ne zaman dönebilirim?

Emtone tedavisinden hemen sonra gündelik hayatınıza geri dönebilir, gününüze kaldığınız yerden devam edebilirsiniz. Emtone, sonrasında iyileşme sürecine ihtiyaç duyulmayan bir işlemdir.

Tedavi protokolü kaç seanstan oluşuyor?

Emtone tedavi protokolü haftada 1 veya 2 defa uygulanan 4-6 seanstan oluşur. Seans sayısı hastanın ihtiyaçlarına göre belirlenir.

Emtone tedavisinin sonuçlarını ne zaman görürüm?

Bazı hastalar daha ilk seanstan sonra bile selülitlerinin görümünde azalma fark ettiklerini belirtiyorlar. Bu olumlu değişiklik tedavinin son seansından sonraki birkaç ayda artarak devam edecektir.

Tedavi sonrasında vücudumda ne gibi değişiklikler beklemeliyim?

İşlem yapılan bölgedeki portakal kabuğu görünümünde %93’lere varan bir iyileşme görmeyi bekleyebilirsiniz. Sorunlu bölgedeki cilt çok daha sıkı ve pürüzsüz bir görünüme kavuşacak.